Konu
UTF8 den UTF 8 e bot yaptım ama gene türkçe karakter sorunu var
10-07-2010, 18:14:43
#2
TurkishDizayn
Üyeliği durduruldu
bot dosya nın karakter setini windows-1254 ten utf-8 e çevirirsen düzelir