Konu
UTF8 den UTF 8 e bot yaptım ama gene türkçe karakter sorunu var
10-07-2010, 18:17:39
#3
EmreUnan
dosya formatını da utf-8 yaparsan düzelmesi lazım. Farklı kaydet, dosya biçimi utf-8