• 10-07-2010, 02:36:23
    #1
    -kobe-bunuda-yapta-gorelim-
    başındaki ve sonundaki "-" ları silmek istiyorum nasıl yapabilirim
  • 10-07-2010, 02:43:18
    #2
    $degisken ="-kobe-bunuda-yapta-gorelim-";
    
    $yeni_degisken=substr($degisken,1,-1);
    aklıma ilk geleni yazdım

    EDİT: kusura bakma yanlış yazmışım düzelttim. Uykusuzluk kötü bişey
  • 10-07-2010, 03:04:57
    #3
    son harfini almak için substr yi nasıl yazcaz
  • 10-07-2010, 03:06:24
    #4
    sky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    $degisken ="-kobe-bunuda-yapta-gorelim-";
    
    $yeni_degisken=substr($degisken,1,-1);
    aklıma ilk geleni yazdım

    EDİT: kusura bakma yanlış yazmışım düzelttim. Uykusuzluk kötü bişey
    hal ettim saol ilgin için
  • 10-07-2010, 03:06:28
    #5
    $yeni_degisken=substr($degisken,0,-1);
  • 10-07-2010, 03:10:26
    #6
    <?
    $deger = "-kobe-bunuda-yapta-gorelim-";
    $_1 = substr($deger,1);
    echo substr($_1,0,-1)
    ?>
    alternatif

    <?
    $deger = "-kobe-bunuda-yapta-gorelim-";
    echo trim($deger,"-");
    ?>
    alternatif

    <?
    $deger = "-kobe-bunuda-yapta-gorelim-";
    echo rtrim(ltrim($deger,"-"),"-");
    ?>
  • 10-07-2010, 03:24:30
    #7
    ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <?
    $deger = "-kobe-bunuda-yapta-gorelim-";
    $_1 = substr($deger,1);
    echo substr($_1,0,-1)
    ?>
    alternatif

    <?
    $deger = "-kobe-bunuda-yapta-gorelim-";
    echo trim($deger,"-");
    ?>
    alternatif

    <?
    $deger = "-kobe-bunuda-yapta-gorelim-";
    echo rtrim(ltrim($deger,"-"),"-");
    ?>
    sogolun bende 2 saat fonksiyon yazdım
  • 10-07-2010, 03:26:39
    #8
    by_crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sogolun bende 2 saat fonksiyon yazdım
    bazen insanın basına geliyor böyle şeyler hep zor olanı yapmaktan basit seyleri unutuveriyoruz basit oldugu için önemsenmeyen harika fonksiyonlar
  • 10-07-2010, 03:30:35
    #9
    ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazen insanın basına geliyor böyle şeyler hep zor olanı yapmaktan basit seyleri unutuveriyoruz basit oldugu için önemsenmeyen harika fonksiyonlar
    haklsın trimin öyle özelgi oldugunu ilk defa gördüm