• 26-01-2010, 22:01:27
    #10
    iki tane ayrı tablonuz mu var ? Onaylı ve onaysız diye ?

    Eğer bu şekilde bi kavram içerisindeyseniz Sdemirkeser en doğrusunu göstermiş ama bir tablo içerisinde onay 0-1 gibi çalışıyorsanız dediğim gibi yapmalısınız.
  • 26-01-2010, 22:02:37
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Ntie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iki tane ayrı tablonuz mu var ? Onaylı ve onaysız diye ?

    Eğer bu şekilde bi kavram içerisindeyseniz Sdemirkeser en doğrusunu göstermiş ama bir tablo içerisinde onay 0-1 gibi çalışıyorsanız dediğim gibi yapmalısınız.
    0-1 Karışık Olduğu İçin Farklı Bir düşünce almak İStedim Hocam Sdemirkeser Hocamın Sorguları İstediğim Şeyi belirtiyor hepinize ilginiz için teşekkür ediyorum.