iki tane ayrı tablonuz mu var ? Onaylı ve onaysız diye ?
Eğer bu şekilde bi kavram içerisindeyseniz Sdemirkeser en doğrusunu göstermiş ama bir tablo içerisinde onay 0-1 gibi çalışıyorsanız dediğim gibi yapmalısınız.
PHP & MySQL Bir Tablodan DiÄŸer Tabloya Veri Aktarma..
10
●10.997
- 26-01-2010, 22:02:37Üyeliği durduruldu0-1 Karışık Olduğu İçin Farklı Bir düşünce almak İStedim Hocam Sdemirkeser Hocamın Sorguları İstediğim Şeyi belirtiyor hepinize ilginiz için teşekkür ediyorum.Ntie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle