Ntie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iki tane ayrı tablonuz mu var ? Onaylı ve onaysız diye ?

Eğer bu şekilde bi kavram içerisindeyseniz Sdemirkeser en doğrusunu göstermiş ama bir tablo içerisinde onay 0-1 gibi çalışıyorsanız dediğim gibi yapmalısınız.
0-1 Karışık Olduğu İçin Farklı Bir düşünce almak İStedim Hocam Sdemirkeser Hocamın Sorguları İstediğim Şeyi belirtiyor hepinize ilginiz için teşekkür ediyorum.