iki tane ayrı tablonuz mu var ? Onaylı ve onaysız diye ?

Eğer bu şekilde bi kavram içerisindeyseniz Sdemirkeser en doğrusunu göstermiş ama bir tablo içerisinde onay 0-1 gibi çalışıyorsanız dediğim gibi yapmalısınız.