• 20-07-2009, 19:55:50
    #10
    Sen dosyayı sanırım vbulletin index.php sinin dışında ki bir dizinden çalıştırıyosun. Bu şekilde çalıştırırsın ama çok uğraştırır seni, çünkü vbulletin bir çok dosyayı birbiri içine include etmiş, senin yapman gereken şu, vbulletin ayarlarına grip script name yazan yerdeki index i silip oraya forum yaz, daha sonra vbulletinin index.php sini forum.php olarak değiştir, daha sonrada portal dosyalarını vbulletin dizini içine taşı, ancak bu şekilde sağlıklı olabilir...
  • 21-07-2009, 02:09:39
    #11
    Üyeliği durduruldu
    dostum aynı dizine alamıyorum o yüzden uğraştırıyor zaten forum.dom.com şeklinde forum zaten yıllardır var www.dom.com altında portal olucak portalı forum alt domaininde çalıştırırsem ne anlamı olur portal yapmann

    yani kısaca forum ile portalı aynı dizine alamıyorum
    ancak benim portala include etmek istediğim şey include ettiğim sayfadaki fnk. vb. kodlar değil ben o sayfanın çıktısını almalıyım portala yani saya çalışmış html çıktıyı vermiş olmalı ben o html çıktıyı portala çekmeliyim...