Sen dosyayı sanırım vbulletin index.php sinin dışında ki bir dizinden çalıştırıyosun. Bu şekilde çalıştırırsın ama çok uğraştırır seni, çünkü vbulletin bir çok dosyayı birbiri içine include etmiş, senin yapman gereken şu, vbulletin ayarlarına grip script name yazan yerdeki index i silip oraya forum yaz, daha sonra vbulletinin index.php sini forum.php olarak değiştir, daha sonrada portal dosyalarını vbulletin dizini içine taşı, ancak bu şekilde sağlıklı olabilir...