dostum aynı dizine alamıyorum o yüzden uğraştırıyor zaten forum.dom.com şeklinde forum zaten yıllardır var www.dom.com altında portal olucak portalı forum alt domaininde çalıştırırsem ne anlamı olur portal yapmann

yani kısaca forum ile portalı aynı dizine alamıyorum
ancak benim portala include etmek istediğim şey include ettiğim sayfadaki fnk. vb. kodlar değil ben o sayfanın çıktısını almalıyım portala yani saya çalışmış html çıktıyı vermiş olmalı ben o html çıktıyı portala çekmeliyim...