• 25-04-2009, 16:01:03
    #19
    ne ettin hocam ayarlar olmadan veritabanına nasıl bağlanacaksın
    bağlantı kurulamadı hatası vermesi lazım sizin verdiğiniz hata bağlantı sağlanmış ama tabloya bağlantıda sorun var hatası birşey anlamadım

    ayarlar.php de ne var acaba
  • 25-04-2009, 16:22:02
    #20
    Dediğiniz gibi aslında öyle hata vermesi lazımdı. O yüzden bulmakta çok zorlandık. İki gündür kafa patlattık.

    Ayarlar dosyasında sadece DB adı ve şifresi ile dil dosyası ayarı mevcut.

    Saygılar.