ne ettin hocam ayarlar olmadan veritabanına nasıl bağlanacaksın
bağlantı kurulamadı hatası vermesi lazım sizin verdiğiniz hata bağlantı sağlanmış ama tabloya bağlantıda sorun var hatası birşey anlamadım

ayarlar.php de ne var acaba