Dediğiniz gibi aslında öyle hata vermesi lazımdı. O yüzden bulmakta çok zorlandık. İki gündür kafa patlattık.

Ayarlar dosyasında sadece DB adı ve şifresi ile dil dosyası ayarı mevcut.

Saygılar.