• 20-01-2022, 10:20:16
    #1
    Selamlar herkese,
    Mamp kullanıyorum pc'de localde hazırladığım php dosyalarını macbooktan bağlanarak visual studio codeda açıp düzenleyebilir miyim?
  • 20-01-2022, 10:25:33
    #2
    Aynı ağa bağlı olmanız gerekli ve php dosyalarının bulunduğu klasörü paylaşıma açmanız gerekli. Daha sonra macbooktan paylaşıma açık olan klasöre bağlanıp istediğiniz işlemi yapabilirsiniz.
  • 20-01-2022, 10:30:16
    #3
    Google remote desktop uygulamasını kullanarak masaüstüne uzaktan erişebilirsiniz aynı ağda olmanıza gerek yok. Düşük pingli bir internetiniz varsa aynı bilgisayarı kullanıyormuşçasına çalışabilirsiniz üzerinde. Macbooktan yurt odamdaki masaüstümü kontrol etmek için uzaktan sürekli olarak bağlanıp kullanıyorum bu yöntemi.
  • 20-01-2022, 10:45:26
    #4
    TuncerSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı ağa bağlı olmanız gerekli ve php dosyalarının bulunduğu klasörü paylaşıma açmanız gerekli. Daha sonra macbooktan paylaşıma açık olan klasöre bağlanıp istediğiniz işlemi yapabilirsiniz.

    Dediğinizi yapmaya çalışssam da olmadı. Macbookta ağları görmüyorum. Windows'da hem klasörü paylaşıma açtım hem de genel ayarlardan yazıcı ve dosya paylaşımı açtım ama göremiyorum hocam macbookta.
  • 20-01-2022, 10:49:36
    #5
    Kesinlikle git kullanın, sizi kesinlikle bir üst kademeye geçirir bu.
  • 20-01-2022, 10:54:14
    #6
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğinizi yapmaya çalışssam da olmadı. Macbookta ağları görmüyorum. Windows'da hem klasörü paylaşıma açtım hem de genel ayarlardan yazıcı ve dosya paylaşımı açtım ama göremiyorum hocam macbookta.
    İki pc'de Windows olsaydı bir de iki bilgisayarın aynı çalışma grubunda olduğundan emin olun diyecektim fakat mac'te çalışma grubu diye bir özellik var mı bilmiyorum. Eğer öyle bir şey varsa çalışma gruplarının aynı olduğundan emin olmanız gerekir.
    Veya şu web sitesinde yer alan önergelere bir göz gezdirin. Olması gerekli.
  • 21-01-2022, 21:51:48
    #7
    canyucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle git kullanın, sizi kesinlikle bir üst kademeye geçirir bu.
    Git ne hocam?
  • 21-01-2022, 21:54:27
    #8
    TuncerSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki pc'de Windows olsaydı bir de iki bilgisayarın aynı çalışma grubunda olduğundan emin olun diyecektim fakat mac'te çalışma grubu diye bir özellik var mı bilmiyorum. Eğer öyle bir şey varsa çalışma gruplarının aynı olduğundan emin olmanız gerekir.
    Veya şu web sitesinde yer alan önergelere bir göz gezdirin. Olması gerekli.

    Hocam halletim yöntem işe yaradı.

    Tek bir sorun kaldı onu da sormak istiyorum bi fikriniz var mı?


    macbooktan pc'deki mamp klasörüne giriyorum ve dosyaları düzenliyorum. Pc'de mamp server açık macbooktan sizce pc'deki mamp server phpmyadmine ulaşabilir miyim?
  • 21-01-2022, 22:07:59
    #9
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Git ne hocam?
    Hocam ufak bir Google yapmanın zararı olmaz