TuncerSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı ağa bağlı olmanız gerekli ve php dosyalarının bulunduğu klasörü paylaşıma açmanız gerekli. Daha sonra macbooktan paylaşıma açık olan klasöre bağlanıp istediğiniz işlemi yapabilirsiniz.

Dediğinizi yapmaya çalışssam da olmadı. Macbookta ağları görmüyorum. Windows'da hem klasörü paylaşıma açtım hem de genel ayarlardan yazıcı ve dosya paylaşımı açtım ama göremiyorum hocam macbookta.