İki pc'de Windows olsaydı bir de iki bilgisayarın aynı çalışma grubunda olduğundan emin olun diyecektim fakat mac'te çalışma grubu diye bir özellik var mı bilmiyorum. Eğer öyle bir şey varsa çalışma gruplarının aynı olduğundan emin olmanız gerekir.
Veya
şu web sitesinde yer alan önergelere bir göz gezdirin. Olması gerekli.
Hocam halletim yöntem işe yaradı.
Tek bir sorun kaldı onu da sormak istiyorum bi fikriniz var mı?
macbooktan pc'deki mamp klasörüne giriyorum ve dosyaları düzenliyorum. Pc'de mamp server açık macbooktan sizce pc'deki mamp server phpmyadmine ulaşabilir miyim?