Dediğinizi yapmaya çalışssam da olmadı. Macbookta ağları görmüyorum. Windows'da hem klasörü paylaşıma açtım hem de genel ayarlardan yazıcı ve dosya paylaşımı açtım ama göremiyorum hocam macbookta.
İki pc'de Windows olsaydı bir de iki bilgisayarın aynı çalışma grubunda olduğundan emin olun diyecektim fakat mac'te çalışma grubu diye bir özellik var mı bilmiyorum. Eğer öyle bir şey varsa çalışma gruplarının aynı olduğundan emin olmanız gerekir.
Veya
şu web sitesinde yer alan önergelere bir göz gezdirin. Olması gerekli.