Merhabalar,
Arkadaşlar ben üyelik sistemi kurdum sistem kendi çapında çalışıyor fakat bazı sayfalarımın üyelik girişi yapılmadan açılmasını istemiyorum. Bunu hangi kodlarla sağlayacam...
Teşekkürler
Sayfaya Girişte Üyelik İstesin
7
●498
- 25-01-2009, 03:44:37

include 'engel.php'; yi buraya da gönderirseniz en azından ihtiyacı olan arkadaşlar kullanır
.
Düzeltme:
<?php ob_start(); session_start(); if (empty($_SESSION['kullaniciadi']) OR empty($_SESSION['sifre'])) { echo ' <script language="JavaScript"> alert ("Lütfen giriş yapınız!"); location.href="index.php"; </script> '; } else { echo "normal işlemler"; ?>En ilkel halini yazdım ihtiyacı olan arkadaşlar kullanabilir. - 25-01-2009, 04:21:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Çok iyi niyetli ancak bilgisizce yazılmış bir mesaj, sizin scriptinizdeki engel.php de bazı sorgulamalar ve işlemler geçer, ona göre kişiyi sayfadan uzaklaştırır veya sayfa içeriğini gösterir, yani bu engel.php genel geçer bir şey değildir, yukarıda arkadaşımız örnek teşkil edecek bir engel.php içeriği yazmış.tibos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2009, 07:08:27Bu şekilde kullanılamaz. Paylaşmak istemiyorsanız gelipte bir daha kimseden yardım istemeyin kardeşim!tibos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne session_start(); var ne şifre kontrolü var. - 25-01-2009, 17:21:13Üyeliği durduruldu+1NOKProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üyelik olarak nitelendirilen her sistemin kendisine göre kontrolü farklıdır. hazir kullandiginiz dosyaların kaynağınıda verirseniz engel.php nin olup olmadigi anlasilabilir. her üyelik sisteminde engel diye bir dosya olacak diye bir kaide yok - 25-01-2009, 20:53:49Bendeki üyelik sistemindeki engel.php dosyasının içerisinde onlar yazıyodu.Bende pek anlamıyorum olduğu gibi yapıştırdım yazan yanlış yazmış o zaman...froNau adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
