• 25-01-2009, 03:09:15
    #1
    Merhabalar,

    Arkadaşlar ben üyelik sistemi kurdum sistem kendi çapında çalışıyor fakat bazı sayfalarımın üyelik girişi yapılmadan açılmasını istemiyorum. Bunu hangi kodlarla sağlayacam...

    Teşekkürler
  • 25-01-2009, 03:22:47
    #2
    Ben kendi cevabımı buldum madem konuyu açtım bilmeyenler için, üyelik sisteminiz varsa eğer üyeliksiz sayfaya girişi yasaklamak için o sayfanın başına

    <?php
    include ('engel.php');
    ?>


    kodunu yapıştırın. Engel.php sizin üyelik sisteminizdeki engel dosyası oluyor...
  • 25-01-2009, 03:44:37
    #3


    include 'engel.php'; yi buraya da gönderirseniz en azından ihtiyacı olan arkadaşlar kullanır .

    Düzeltme:

    <?php
    
      ob_start();
      session_start();
    
    if (empty($_SESSION['kullaniciadi']) OR empty($_SESSION['sifre'])) {
     
    echo '
    
    <script language="JavaScript">
       alert ("Lütfen giriş yapınız!");
      location.href="index.php";
      </script>
    
    
    ';
    
    } else {
    
    echo "normal işlemler";
    
    ?>
    En ilkel halini yazdım ihtiyacı olan arkadaşlar kullanabilir.
  • 25-01-2009, 04:21:23
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tibos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kendi cevabımı buldum madem konuyu açtım bilmeyenler için, üyelik sisteminiz varsa eğer üyeliksiz sayfaya girişi yasaklamak için o sayfanın başına

    <?php
    include ('engel.php');
    ?>


    kodunu yapıştırın. Engel.php sizin üyelik sisteminizdeki engel dosyası oluyor...
    Çok iyi niyetli ancak bilgisizce yazılmış bir mesaj, sizin scriptinizdeki engel.php de bazı sorgulamalar ve işlemler geçer, ona göre kişiyi sayfadan uzaklaştırır veya sayfa içeriğini gösterir, yani bu engel.php genel geçer bir şey değildir, yukarıda arkadaşımız örnek teşkil edecek bir engel.php içeriği yazmış.
  • 25-01-2009, 05:42:40
    #5
    peki bende göndereyim bari
    örnek engel.php dosyası buyrun

    <?
    if(isset($_COOKIE['kullaniciadi'])){
    }else{
    echo "<div align='center'>MESAJINIZI BURAYA YAZINIZ...</div>";
    exit;
    }

    ?>
  • 25-01-2009, 07:08:27
    #6
    tibos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki bende göndereyim bari
    örnek engel.php dosyası buyrun
    <?
    if(isset($_COOKIE['kullaniciadi'])){
    }else{
    echo "<div align='center'>MESAJINIZI BURAYA YAZINIZ...</div>";
    exit;
    }
    ?>
    Bu şekilde kullanılamaz. Paylaşmak istemiyorsanız gelipte bir daha kimseden yardım istemeyin kardeşim!

    Ne session_start(); var ne şifre kontrolü var.
  • 25-01-2009, 17:21:13
    #7
    Üyeliği durduruldu
    NOKProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi niyetli ancak bilgisizce yazılmış bir mesaj, sizin scriptinizdeki engel.php de bazı sorgulamalar ve işlemler geçer, ona göre kişiyi sayfadan uzaklaştırır veya sayfa içeriğini gösterir, yani bu engel.php genel geçer bir şey değildir, yukarıda arkadaşımız örnek teşkil edecek bir engel.php içeriği yazmış.
    +1

    üyelik olarak nitelendirilen her sistemin kendisine göre kontrolü farklıdır. hazir kullandiginiz dosyaların kaynağınıda verirseniz engel.php nin olup olmadigi anlasilabilir. her üyelik sisteminde engel diye bir dosya olacak diye bir kaide yok
  • 25-01-2009, 20:53:49
    #8
    froNau adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şekilde kullanılamaz. Paylaşmak istemiyorsanız gelipte bir daha kimseden yardım istemeyin kardeşim!
    Ne session_start(); var ne şifre kontrolü var.
    Bendeki üyelik sistemindeki engel.php dosyasının içerisinde onlar yazıyodu.Bende pek anlamıyorum olduğu gibi yapıştırdım yazan yanlış yazmış o zaman...