tibos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki bende göndereyim bari
örnek engel.php dosyası buyrun
<?
if(isset($_COOKIE['kullaniciadi'])){
}else{
echo "<div align='center'>MESAJINIZI BURAYA YAZINIZ...</div>";
exit;
}
?>
Bu şekilde kullanılamaz. Paylaşmak istemiyorsanız gelipte bir daha kimseden yardım istemeyin kardeşim!

Ne session_start(); var ne şifre kontrolü var.