include 'engel.php'; yi buraya da gönderirseniz en azından ihtiyacı olan arkadaşlar kullanır .

Düzeltme:

<?php

  ob_start();
  session_start();

if (empty($_SESSION['kullaniciadi']) OR empty($_SESSION['sifre'])) {
 
echo '

<script language="JavaScript">
   alert ("Lütfen giriş yapınız!");
  location.href="index.php";
  </script>


';

} else {

echo "normal işlemler";

?>
En ilkel halini yazdım ihtiyacı olan arkadaşlar kullanabilir.