include 'engel.php'; yi buraya da gönderirseniz en azından ihtiyacı olan arkadaşlar kullanır

.
Düzeltme:
<?php
ob_start();
session_start();
if (empty($_SESSION['kullaniciadi']) OR empty($_SESSION['sifre'])) {
echo '
<script language="JavaScript">
alert ("Lütfen giriş yapınız!");
location.href="index.php";
</script>
';
} else {
echo "normal işlemler";
?>En ilkel halini yazdım ihtiyacı olan arkadaşlar kullanabilir.