Bu aralar API'lere merak saldım. 1 saatte Korona Virüs ile alakalı bir One Page site hazırladım. Size de öneririm, çok zevkli bence emreyavsan.com.tr/korona
Aşağıya inildiğinde üst tarafta yazan Emre Yavşan kısmı biraz fazla göze batıyor gibi. Giriş haricinde aşağıya inilip metin okunurken o kısım olmasa daha iyi olurdu bence ama tasarım vs gerçekten başarılı bir çalışma olmuş. Tebrik ederim.