Konu
Yeni Kodladığım Site | 1 Saatte Yapıldı
20-06-2020, 15:07:31
#5
Rasholley
Aşağıya inildiğinde üst tarafta yazan Emre Yavşan kısmı biraz fazla göze batıyor gibi. Giriş haricinde aşağıya inilip metin okunurken o kısım olmasa daha iyi olurdu bence ama tasarım vs gerçekten başarılı bir çalışma olmuş. Tebrik ederim.