Merhaba, WhatsApp 'ta bir servis kuracağız. Bunun için dürüst ve başarılı bir developer arayışındayız.
Fonksiyonları takır takır bilirim, copy-paste işler yapmam diyenler referansları ile birlikte özel mesaj gönderebilirse sevinirim.
Lütfen "BEN BUGÜN BÜYÜK/KURUMSAL BİR YAZILIM FİRMASINDA MÜLAKATA GİRSEM GEÇERİM" diyebilenler mesaj atsın. Diğer türlüsü vakit kaybı olacak bizim için.
Sr. Developer aramaktayız.
Whatsapp için uygulama geliştirebilecek Sr. Developer aranıyor
5
●171
- 27-01-2020, 12:02:40Üyeliği durdurulduİstediğinizi yazar mısınız mesaj yolu ilesefazor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2020, 12:04:41- Framework kullanım şartınız var mı ?
- Başka servislerle etkileşimi olacak mı ?
- WhatsApp apilerinizi edindiniz mi ?
- Fonksiyonlardan kastınız nedir ?
BEN BUGÜN BÜYÜK/KURUMSAL BİR YAZILIM FİRMASINDA MÜLAKATA GİRSEM GEÇERİM
Bu cümleyi kurabilecek insanların fonksiyonları değil, sallıyorum Bounded Context, Infrastructure Layer, DDD, Factory Pattern, gibi kavramlarla aşina olup olmadığı sorulur.
Projenizin dökümanı hazırsa (teklif de olabilir) özel mesajdan ihtiyaçlığınızı yazarsanız detayları konuşabiliriz. - 27-01-2020, 12:13:32_PatroN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyefendi, forumda süslü parantez açıp kapatmayı bilen mesaj atıp iş alıyor, bir ay son şikayet konusunda işin nasıl berbat edildiğine/uzatıldığına dair şikayetler okuyoruz. Ben backend sistemleri bilmiyorum, yeterlilik ölçecek kişi de değilim. Eğer söylemim mesleğinize yönelik bir hakaret veya küçümse gibi algılandı ise özür dilerim, kusura bakmayın.
Yeterliliği SR. DEVELOPER arıyoruz ile belirtmiş olduğumu düşünüyorum. Saydığınız şeyler tamamen sizin iş geliştirme sürecinde, iş etiğinize bağlı olarak, müşteri memnun etme adına kullanacağınız alt yapılar veya kavramlar.
Benim için parametre "içsel değerlendirildiğinde" "evet ben PHP biliyorum ama bu geliştirmeleri sağa sola bakmadan yapamıyorum, bir kurumsala gitsem büyük ihtimalle iş alamam" özeleştirisi sunabilen kimselerin vakit kaybına yol açmaması ile alakalı idi. Herhangi bir şahsı veya developerı hedef almış değilim.
İlginiz için teşekkür ederim, özel mesaj yolu ile bilgi aktaracağım.
Yanlış anlaşılmaların önüne geçmek adına açıklamayı buradan yayınlamak istedim. - 27-01-2020, 12:21:47@sefazor;
Rica ederim beni kırmadınız, meslektaşlarımızı da incittiğinizi düşünmüyorum özellikle şu mesajınızdan sonra, hassasiyetinizi ve zamanı evvelinde yaşadığınız sorunu beraberindeki sıkıntılı durumu da kestirebiliyorum. Ben sizi kırdıysam bende özür dilerim.
İnanın çok fazla başka başka tip var, biraz da bizim taraftan baktığınızda sanıyorum empati kurabilirsiniz sizde.
Ne yazık ki genç arkadaşlarımızın tez canlılığı ya da uyanık geçinen kesimin hızlı davranması mıdır kestirilmez, ne yazık ki bahsettiğiniz durumlarda çok fazla insan maruz kalıyor.
İşinizle alakalı, mesajınızdaki içerik yeteneklerim yetkinliğim dahlinde bir durumsa seve seve çalışmak isterim.
İyi forumlar. - 27-01-2020, 12:24:07Estağfurullah. İş öğreten müşterilerden değilim_PatroN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Özel mesaj gönderdim.
