_PatroN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@sefazor;

Rica ederim beni kırmadınız, meslektaşlarımızı da incittiğinizi düşünmüyorum özellikle şu mesajınızdan sonra, hassasiyetinizi ve zamanı evvelinde yaşadığınız sorunu beraberindeki sıkıntılı durumu da kestirebiliyorum. Ben sizi kırdıysam bende özür dilerim.

İnanın çok fazla başka başka tip var, biraz da bizim taraftan baktığınızda sanıyorum empati kurabilirsiniz sizde.

Ne yazık ki genç arkadaşlarımızın tez canlılığı ya da uyanık geçinen kesimin hızlı davranması mıdır kestirilmez, ne yazık ki bahsettiğiniz durumlarda çok fazla insan maruz kalıyor.

İşinizle alakalı, mesajınızdaki içerik yeteneklerim yetkinliğim dahlinde bir durumsa seve seve çalışmak isterim.

İyi forumlar.
Estağfurullah. İş öğreten müşterilerden değilim

Özel mesaj gönderdim.