• 05-06-2008, 13:30:53
    #1
    google her yil farkli locasyonlara göre adwords kampanyasi duzenlemekte bu yilda italyadan baslamis anlasilan yapmaniz gereken asagidaki vermis oldugum linkteki formu doldurup gondermeniz olacaktir burda onemli olan nokta e-mail ile ilgili kisima free e-mail adresi göndermeyin herangi bir domaina ait e-mail adresi kullanirsaniz kuponun gelmesi 2-3 gunu gecmiyor simdiye kadar 3 farkli kupon istedim 3 de geldi 50 euroluk bu kuponlar yeni adwords hesaplari icin gecerli olup ilk kayit esnasinda 5 euro kayit ucreti olarak kesilmektedir kalanini da bitinceye kadar kullanabilirsiniz

    1. kisim -- Firma adi

    2.kisim -- Firma Adresi

    3.kisim -- Web Adresi url

    4.kisim -- Email Adresi (Free Email Adresi Kullanmayin)


    Google AdWords


    ref falan degildir, simdiden bol sanslar.
  • 05-06-2008, 13:37:05
    #2
    flood oldu ama bu konuyu buraya nasil actim anlamadim yonetici arkadaslar ilgili yere kaydirirlarsa sevinirim
  • 05-06-2008, 21:35:05
    #3
    istedik bakalım inş. gelir
  • 05-06-2008, 21:44:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bu linki yüz defa r10 da yayınladılar hepsi kolpa çıktı.
  • 05-06-2008, 21:45:31
    #5
    Türkiye adresi mi veriyorsunuz?
  • 05-06-2008, 23:22:06
    #6
    bu forumda ne kadar cok - rep vermeyi merak sarmis kisiler var burda bildigim ve uyguladigim olayi sizlerle paylasiyorum adam kalkip bana - rep veriyor her kimse o rep veren sahis gucuyun yettigi kadar vermekten hic cekinme sozum ona ne tuhaf insanlar varya merak etmiyor degilim dogrusu
  • 05-06-2008, 23:37:25
    #7
    -rep bence ayda yılda bir başvurulacak bişey. Birisi bi konu hakkında birilerine faydalı olmak için bişeyler yazıyor, ama o konu daha önce yazıldığı yada yöntemin geçersiz olması halinde millet -rep vermeye başlıyor. Sanki mutlaka bi rep vermeniz lazım. İnsan bi teşekkür eder, yoluna devam eder başka topiclere geçer. Bilinçsiz forum kullanıcılarında artış görüyorum

    Bu başlık içinde teşekkür ederim Wizard benim işime yarayacaktır.
  • 06-06-2008, 00:01:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    -rep bence ayda yılda bir başvurulacak bişey. Birisi bi konu hakkında birilerine faydalı olmak için bişeyler yazıyor, ama o konu daha önce yazıldığı yada yöntemin geçersiz olması halinde millet -rep vermeye başlıyor. Sanki mutlaka bi rep vermeniz lazım. İnsan bi teşekkür eder, yoluna devam eder başka topiclere geçer. Bilinçsiz forum kullanıcılarında artış görüyorum
    Bu başlık içinde teşekkür ederim Wizard benim işime yarayacaktır.

    -------------------
    bu forumda ne kadar cok - rep vermeyi merak sarmis kisiler var burda bildigim ve uyguladigim olayi sizlerle paylasiyorum adam kalkip bana - rep veriyor her kimse o rep veren sahis gucuyun yettigi kadar vermekten hic cekinme sozum ona ne tuhaf insanlar varya merak etmiyor degilim dogrusu
    -------------------





    önce forumda bu tarz konu açılmış mı bakması gerekmez mi ?
    veri kirliliğine ne gerek var?
    çocukların staj yapacağı bir foruma benziyor mu ?
    teşekkürlük bir durum yok tam tersine gereksiz bir konu.
    adwords kategorisine bakın kaç tane aynı konudan var, inceleme gereği duydunuz mu bu yorumları yaparken?
  • 06-06-2008, 00:05:39
    #9
    Arkadaş istediği kuponların geldiğini söylemiş. Ben şahsen o adwords bölümündeki benzer topiclerde, ne topiği açanın, nede o an yada geçmişde o linki deneyenlerin "ben aldım" yazdığını görmedim. Belki bu arkadaş bunun farklı olduğunu düşünüyordur..