-rep bence ayda yılda bir başvurulacak bişey. Birisi bi konu hakkında birilerine faydalı olmak için bişeyler yazıyor, ama o konu daha önce yazıldığı yada yöntemin geçersiz olması halinde millet -rep vermeye başlıyor. Sanki mutlaka bi rep vermeniz lazım. İnsan bi teşekkür eder, yoluna devam eder başka topiclere geçer. Bilinçsiz forum kullanıcılarında artış görüyorum
Bu başlık içinde teşekkür ederim Wizard benim işime yarayacaktır.