-rep bence ayda yılda bir başvurulacak bişey. Birisi bi konu hakkında birilerine faydalı olmak için bişeyler yazıyor, ama o konu daha önce yazıldığı yada yöntemin geçersiz olması halinde millet -rep vermeye başlıyor. Sanki mutlaka bi rep vermeniz lazım. İnsan bi teşekkür eder, yoluna devam eder başka topiclere geçer. Bilinçsiz forum kullanıcılarında artış görüyorum
Bu başlık içinde teşekkür ederim Wizard benim işime yarayacaktır.

-------------------
bu forumda ne kadar cok - rep vermeyi merak sarmis kisiler var burda bildigim ve uyguladigim olayi sizlerle paylasiyorum adam kalkip bana - rep veriyor her kimse o rep veren sahis gucuyun yettigi kadar vermekten hic cekinme sozum ona ne tuhaf insanlar varya merak etmiyor degilim dogrusu
-------------------





önce forumda bu tarz konu açılmış mı bakması gerekmez mi ?
veri kirliliğine ne gerek var?
çocukların staj yapacağı bir foruma benziyor mu ?
teşekkürlük bir durum yok tam tersine gereksiz bir konu.
adwords kategorisine bakın kaç tane aynı konudan var, inceleme gereği duydunuz mu bu yorumları yaparken?