• 02-02-2017, 18:01:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Edit: Sorun çözülmüştür teşekkürler arkadaşlar.
  • 02-02-2017, 18:21:33
    #2
    Merhaba,

    Veritabanı bağlantı şifrelerinizi lütfen kontrol ediniz. Sistem buradan gözüktüğü kadarıyla db ye bağlanamıyor.
  • 02-02-2017, 19:07:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    MesutEyrice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Veritabanı bağlantı şifrelerinizi lütfen kontrol ediniz. Sistem buradan gözüktüğü kadarıyla db ye bağlanamıyor.
    Merhabalar hocam daha öncede kullanmıştım şifre db vs sorunsuz bir şekilde amaanlamadım veritabanı görmüyor.
  • 03-02-2017, 10:03:01
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Veritabanı sunucu,kullanıcı adı ve şifrenizi kontrol edin, o alanda bir hata var tahminimce
  • 03-02-2017, 14:14:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    anilozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Veritabanı sunucu,kullanıcı adı ve şifrenizi kontrol edin, o alanda bir hata var tahminimce
    yok hocam olmuyor ya bir türlü anlamadım.
  • 03-02-2017, 14:27:37
    #6
    Orada yazan bir veritabanına bağlanamadı yazısı ile kimse buna bir karar ve çözüm getiremez
  • 03-02-2017, 14:30:30
    #7
    Üyeliği durduruldu
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orada yazan bir veritabanına bağlanamadı yazısı ile kimse buna bir karar ve çözüm getiremez
    Çözüm arıyoruz hocam işte alternatif vs
  • 03-02-2017, 23:51:40
    #8
    veri tabanına bağlanamadı hatasını nerede yazdıryorsanız, hata takibinden bağlantının gerçekte ne hata verdiğini paylaşırsanız yardımcı olmaya çalışabiliriz. 'VBuMaSTeR' arkadaşında dediği gibi, veri tabanına bağlanamdı yazısıyla pek bir yere varamayız, söylediklerimiz ihtimallerden başka bişey olmaz
  • 04-02-2017, 02:18:35
    #9
    Üyeliği durduruldu
    sehzadem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    veri tabanına bağlanamadı hatasını nerede yazdıryorsanız, hata takibinden bağlantının gerçekte ne hata verdiğini paylaşırsanız yardımcı olmaya çalışabiliriz. 'VBuMaSTeR' arkadaşında dediği gibi, veri tabanına bağlanamdı yazısıyla pek bir yere varamayız, söylediklerimiz ihtimallerden başka bişey olmaz
    Hocam daha oncedende kullanmıştım bu scripti ama şimdi bu hatayı veriyor yardımcı olabilecek ark örnek veriyorum db bilgilerini girdiğim kısmın kodlarını vs verebilirim yada ftp bilgisini yani nasıl yapmam gerekiyorsa o yol ile gidebilirim.