veri tabanına bağlanamadı hatasını nerede yazdıryorsanız, hata takibinden bağlantının gerçekte ne hata verdiğini paylaşırsanız yardımcı olmaya çalışabiliriz. 'VBuMaSTeR' arkadaşında dediği gibi, veri tabanına bağlanamdı yazısıyla pek bir yere varamayız, söylediklerimiz ihtimallerden başka bişey olmaz