sehzadem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
veri tabanına bağlanamadı hatasını nerede yazdıryorsanız, hata takibinden bağlantının gerçekte ne hata verdiğini paylaşırsanız yardımcı olmaya çalışabiliriz. 'VBuMaSTeR' arkadaşında dediği gibi, veri tabanına bağlanamdı yazısıyla pek bir yere varamayız, söylediklerimiz ihtimallerden başka bişey olmaz
Hocam daha oncedende kullanmıştım bu scripti ama şimdi bu hatayı veriyor yardımcı olabilecek ark örnek veriyorum db bilgilerini girdiğim kısmın kodlarını vs verebilirim yada ftp bilgisini yani nasıl yapmam gerekiyorsa o yol ile gidebilirim.