• 29-11-2016, 21:48:42
    #1
    arkadaşlar selamlar
    http://www.pauitiraf.com daki oylama sisteminin aynısını yapmaya çalışıyorum, sitede üye olmadan oylama yapabiliyorsunuz, her post içinde bir oy hakkınız var ancak bunu nasıl yaptılar anlayamadım .
    Sanırım cookie kullanmışlar ancak her post için ve her kullanıcı için nasıl yapmışlar biri bana mantığını anlatabilirmi
  • 29-11-2016, 23:12:06
    #2
    Oylar diye bir tablonuz olsun
    Alanlarıda oy_id , post_id , ip olsun
    Kullanıcı oy kullanırken ip adresi o posta oy vermiş mi kontrol edin vermemişse işlemleri yaparsınız
  • 30-11-2016, 01:20:28
    #3
    Cookie istersen
    ör:
    $yazinu = $_POST['yazinu']; 
    $ip=md5($_SERVER['REMOTE_ADDR']); 
    setcookie("anket$yazinu", "".$ip."");
    kontrol için;

     $Md5Ip=md5($_SERVER['REMOTE_ADDR']); 
    
    if($_COOKIE["anket$yazinu"]==$Md5Ip){ 
    
    echo 'Oy kullanmış'; 
    exit; 
    }
    v.b....Aynı mantıkta sql tablonada bilgileri işler kontrol yaptırabilirsin.
  • 30-11-2016, 10:04:29
    #4
    By_MiLaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oylar diye bir tablonuz olsun
    Alanlarıda oy_id , post_id , ip olsun
    Kullanıcı oy kullanırken ip adresi o posta oy vermiş mi kontrol edin vermemişse işlemleri yaparsınız
    GökTuğ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cookie istersen
    ör:
    $yazinu = $_POST['yazinu']; 
    $ip=md5($_SERVER['REMOTE_ADDR']); 
    setcookie("anket$yazinu", "".$ip."");
    kontrol için;

     $Md5Ip=md5($_SERVER['REMOTE_ADDR']); 
    
    if($_COOKIE["anket$yazinu"]==$Md5Ip){ 
    
    echo 'Oy kullanmış'; 
    exit; 
    }
    v.b....Aynı mantıkta sql tablonada bilgileri işler kontrol yaptırabilirsin.
    cok teşşekürler arkadaşlar ip numarası ile ile yapmak iyi cookieleri sqle yazmak istemiyorum gereksiz yere veri tabanını şişirecekler .