arkadaşlar selamlar
http://www.pauitiraf.com daki oylama sisteminin aynısını yapmaya çalışıyorum, sitede üye olmadan oylama yapabiliyorsunuz, her post içinde bir oy hakkınız var ancak bunu nasıl yaptılar anlayamadım .
Sanırım cookie kullanmışlar ancak her post için ve her kullanıcı için nasıl yapmışlar biri bana mantığını anlatabilirmi
Aynı kişi tekrar oy kullanmasın
3
●320
- 30-11-2016, 01:20:28Cookie istersen
ör:
$yazinu = $_POST['yazinu']; $ip=md5($_SERVER['REMOTE_ADDR']); setcookie("anket$yazinu", "".$ip."");kontrol için;
$Md5Ip=md5($_SERVER['REMOTE_ADDR']); if($_COOKIE["anket$yazinu"]==$Md5Ip){ echo 'Oy kullanmış'; exit; }v.b....Aynı mantıkta sql tablonada bilgileri işler kontrol yaptırabilirsin. - 30-11-2016, 10:04:29By_MiLaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecok teşşekürler arkadaşlar ip numarası ile ile yapmak iyi cookieleri sqle yazmak istemiyorum gereksiz yere veri tabanını şişirecekler .GökTuğ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle