arkadaşlar selamlar
http://www.pauitiraf.com daki oylama sisteminin aynısını yapmaya çalışıyorum, sitede üye olmadan oylama yapabiliyorsunuz, her post içinde bir oy hakkınız var ancak bunu nasıl yaptılar anlayamadım .
Sanırım cookie kullanmışlar ancak her post için ve her kullanıcı için nasıl yapmışlar biri bana mantığını anlatabilirmi