birkaç gündür forumda yazmak ile cebelleştiğim bir panel sistemi var.
içerik sistemi tam olarak bu sistem.
şimdi icerikekle.php, icerikduzenle.php, icerikler.php diye 3 tane panel linkim var.
ben icerikduzenle ve icerikler sayfalarını explorer de açabiliyorum, fakat icerikekle sayfasını bir türlü açamıyorum.
hani while döngüsü sonsuz sorgu yaratır ya, onun gibi.
sayfa ne açılır ne hata veriyor, ama o altta explorer in yeşil ışığı ilerliyor falan işte

ne anlatıyorum ben böyle...

böyle bir sorunum var.
tabi sorunumu kodlarımı yazarak açıklamış oluyorum...
<table width="100%" height="34" border="0" cellpadding="0" cellspacing="2">
<tr>
<td width="22%" height="34" align="left" bgcolor="#EEEEEE" class="koyuyazi">İçerik Ekleme</td>
<td width="18%" align="center" bgcolor="#3399CC" class="koyuyazi">
<input name="kaydet" type="submit" class="submit" id="kaydet" value="Kaydet" /></td>
<?
if (!empty($kat_id))
{
?>
<td width="18%" align="center" bgcolor="#3399CC" class="koyuyazi"><a href="videolar.php?id=<?=$kat_id ?>" class="menu">Listeyi Görüntüle </a></td>
<?
}
?>
<td width="42%" align="left" bgcolor="#EEEEEE" class="koyuyazi"><div style="height:25px; line-height:normal" align="center" class="mesaj" id="mesaj"></div></td>
</tr>
</table>
<table width="100%" border="0" cellspacing="2" cellpadding="0">
<tr>
<td width="14%" align="left" valign="middle" bgcolor="#CDE6ED" class="acikyazi">Kategori </td>
<td width="86%" align="left" valign="middle" bgcolor="#CDE6ED" class="acikyazi">
<select name="katsec" id="katsec">
<?
if (empty($kat_id))
{
$sorgu = "SELECT * FROM kategoriler" ;
} else
{$sorgu = "SELECT * FROM kategoriler where id='$kat_id'" ; }
$sorgu = mysql_query($sorgu);
while($row=mysql_fetch_object($sorgu))
{
$id=$row->id;
$kat_adi=$row->kat_adi;
//$kat="$id-$kat_adi";
echo "<option value='".$id."'>$kat_adi</option>";
}
?>
</select></td>
</tr>
<?php
$kat_id=$_POST['katsec'];
$adi=$_POST['adi'];
$aciklama=$_POST['aciklama'];
header("Location: icerikekle.php?kat_id=$kat_id"); {
echo "<script type='text/javascript'>goster('Kayıt Başarılı');</script>" ;
}
?>
<tr>
<td width="14%" align="left" valign="middle" bgcolor="#eeeeee" class="acikyazi">İçerik Adı </td>
<td align="left" valign="top" bgcolor="#eeeeee" class="acikyazi"><input name="adi" type="text" id="adi" size="30" /></td>
</tr>
<tr>
<td width="14%" align="left" valign="middle" bgcolor="#CDE6ED" class="acikyazi">İçerik Açıklama </td>
<td align="left" valign="top" bgcolor="#CDE6ED" class="acikyazi">
</td>
</tr>
</table>
<TEXTAREA NAME="textarea" ROWS="20" COLS="100"></TEXTAREA>kodların neresinde hata var sizce ?