Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşım bu hata mesajına göre ya vtye sorguyu göndermeden sonuç istiyorsun, ya kayıt yok.
Kodları hangi şekilde yapınca hata veriyor. Ben konudaki mesajlarım boyunca, sana yapacağın işin mantığını anlatmaya çalışıyorum. Eğer burdaki kodları alıp komple kendininkileriyle değişirsen çalışmaz tabii. İlgili yerlerini( linkl adları, vt alan adların, istediğin alanlar vs.) kendininkine göre uyarlayacaksın.
Yoksa database kayıt girme kodu da bilinmeyen bir şey değil, kayıt alma kodu da.
Ben söylediğim gibi acemiyiz dediğinden yardımcı olmak amacıyla o kadar şey yazdım. Söylediğim şeyleri anlamaya çalışıp, uygulamada sorun yaşarsan da elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. Yok eğer hazır bir şekilde kod istiyorsan, isteyen arkadaşlar yardımcı olurlar.