• 27-05-2015, 01:16:18
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar aşağıdaki gibi bir kayıt işlemi yapayım dedim ama tabloya idleri yan yana yazıyor oysa ben alt alta satır olarak yazdırmak istemiştirm
    $sql = mysql_query("select * from uyeler where dep_id = '$departman' and poz_id='$posizyon'");
    while($liste = mysql_fetch_array($sql))
    {
    $egitimuyesi =  $liste["id"];
    echo $egitimuyesi;
    
    //exit();
    @$sql = "insert into icegitim (posizyon ,
    departman ,
    video , videoresmi , uye_id)
    values ('$posizyon','$departman', '$video', '$videoresmi', '$egitimuyesi')";
    $kayit = mysql_query($sql) or die(mysql_error()) ;
    echo "Kayıt Başarı İle Yapıldı";	
    }
    çıktısında icegitim tablosundaki uye_id ye --> 42 yazıyor tek satırda
    bunu 1. satırda uye_id 4
    ikinci satırda uye_id 'si 2 olsun yapmak istemiştim nasıl bir yol izlemeliyim ?
  • 27-05-2015, 10:56:04
    #2
    Yazdığınız kod doğru, eğitim üyesinin idsi 42 ise direk 42 diye kayıt etmeside normal.
    Siz bu idyi(42) bölüp ayrı ayrı kaydetmek istiyorsanız(4 ve 2 olarak) şu kod işinize yarayacaktır.

    $sql = mysql_query("select * from uyeler where dep_id = '$departman' and poz_id='$posizyon'");
    while($liste = mysql_fetch_array($sql))
    {
    $egitimuyesi =  $liste["id"];
    echo $egitimuyesi;
     
    $egitimuyesiidbol = str_split($egitimuyesi);
    
    for($x=0;$x<count($egitimuyesiidbol);$x++){
        $egitimuyesiid = $egitimuyesiidbol[$x];
        //exit();
    @$sql = "insert into icegitim (posizyon ,
    departman ,
    video , videoresmi , uye_id)
    values ('$posizyon','$departman', '$video', '$videoresmi', '$egitimuyesiid')";
    $kayit = mysql_query($sql) or die(mysql_error()) ;
    echo "Kayıt Başarı İle Yapıldı"; 
    }
    
    }
  • 27-05-2015, 11:08:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hocam olmadı iki satır kaydediyor ama uye_id leri ikisininde 1 oluyor farklı id ler olması gerekirken
    şu şekilde kodlamayı değitirdim bende yine aynı oldu
    else
    {
    include "baglanti.php";
    $sql = mysql_query("select * from uyeler where dep_id = '$departman' and poz_id='$posizyon'");
    while($listexx = mysql_fetch_array($sql))
    {
    $egitimuyesi = $listexx["id"];
    echo $egitimuyesi;
    }
    $egitimuyesiidbol = str_split($egitimuyesi);

    for($x=0;$x<count($egitimuyesiidbol);$x++){
    $egitimuyesiid = $egitimuyesiidbol[$x];
    //exit();
    @$sql = "insert into icegitim (posizyon ,
    departman ,
    video , videoresmi , uye_id)
    values ('$posizyon','$departman', '$video', '$videoresmi', '$egitimuyesiid')";
    $kayit = mysql_query($sql) or die(mysql_error()) ;
    echo "Kayıt Başarı İle Yapıldı";

    }
    }
  • 27-05-2015, 11:20:05
    #4
    Yazdığın kod yanlış, for döngüsü ve hemen önceki "$egitimuyesiidbol = str_split($egitimuyesi);" kodu while döngüsü içerisinde olmalı çekilen her bir id numarasını parçalara ayırmak için.