arkadaşlar aşağıdaki gibi bir kayıt işlemi yapayım dedim ama tabloya idleri yan yana yazıyor oysa ben alt alta satır olarak yazdırmak istemiştirm
$sql = mysql_query("select * from uyeler where dep_id = '$departman' and poz_id='$posizyon'");
while($liste = mysql_fetch_array($sql))
{
$egitimuyesi = $liste["id"];
echo $egitimuyesi;
//exit();
@$sql = "insert into icegitim (posizyon ,
departman ,
video , videoresmi , uye_id)
values ('$posizyon','$departman', '$video', '$videoresmi', '$egitimuyesi')";
$kayit = mysql_query($sql) or die(mysql_error()) ;
echo "Kayıt Başarı İle Yapıldı";
}çıktısında icegitim tablosundaki uye_id ye --> 42 yazıyor tek satırda
bunu 1. satırda uye_id 4
ikinci satırda uye_id 'si 2 olsun yapmak istemiştim nasıl bir yol izlemeliyim ?