• 13-05-2013, 14:18:28
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar,

    Kendimi php konusunda geliştirmek üzereyim fazla bir bilgim yok. Takıldığım bir konuda sizlere danışmak istiyorum. Basit bir bot yaptım ve veriler ile birlikte resmi de siteden çekiyorum. Verileri kendi datebase kaydettim ancak resim konusunda nasıl kaydedeceğim bilemiyorum. Bu konuda yardımcı olmanız mümkün mü. Şimdiden teşekkür ederim.
  • 13-05-2013, 14:43:31
    #2
    $url = 'http://www.example.com/images/image.jpg';
    $img = 'files/random_new_image_name.jpg';
    file_put_contents($img, file_get_contents($url));
    bu yöntemle kendi sunucuna kaydedip, oradan ekleyebilirsin.
  • 13-05-2013, 17:03:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ne yapmaya calisiyorsun mysql tablonun resmini atsana
  • 13-05-2013, 18:21:14
    #4
    şimdi resmi ftp ve yazı uzantısını da datebase aktarıyorum. Tek sıkıntım bu resmi boyutlandırmakta kaldı. Resmi nasıl boyutlandırabilirim onu araştırıyorum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:21:14 -->-> Daha önceki mesaj 17:12:03 --

    $r = rand(10000,999999);
    $kucukresim1 = 'ssc' . $r . '.' . 'jpg';
    $resim = $resim1 ;
    $kucukresim = $kucukresim1;
    $veri = file_get_contents($resim);
    $kayit= fopen('img/urunler/'.$kucukresim,'w+');
    fwrite($kayit,$veri);
    fclose($kayit);

    bu benim kendim ayarladıgım ftp ye atmak için ve veri tabanına kayıt için yazdıgım kod. Ancak bunların arasına nasıl resmi boyutlandıracak şekilde ayarlayabilirim. Google araştırdım ancak entegre edemedim.
  • 13-05-2013, 20:28:34
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    boyutlandırma için timthumb'u araştırabilirsin.