Merhaba arkadaşlar,

Kendimi php konusunda geliştirmek üzereyim fazla bir bilgim yok. Takıldığım bir konuda sizlere danışmak istiyorum. Basit bir bot yaptım ve veriler ile birlikte resmi de siteden çekiyorum. Verileri kendi datebase kaydettim ancak resim konusunda nasıl kaydedeceğim bilemiyorum. Bu konuda yardımcı olmanız mümkün mü. Şimdiden teşekkür ederim.