şimdi resmi ftp ve yazı uzantısını da datebase aktarıyorum. Tek sıkıntım bu resmi boyutlandırmakta kaldı. Resmi nasıl boyutlandırabilirim onu araştırıyorum

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:21:14 -->-> Daha önceki mesaj 17:12:03 --

$r = rand(10000,999999);
$kucukresim1 = 'ssc' . $r . '.' . 'jpg';
$resim = $resim1 ;
$kucukresim = $kucukresim1;
$veri = file_get_contents($resim);
$kayit= fopen('img/urunler/'.$kucukresim,'w+');
fwrite($kayit,$veri);
fclose($kayit);

bu benim kendim ayarladıgım ftp ye atmak için ve veri tabanına kayıt için yazdıgım kod. Ancak bunların arasına nasıl resmi boyutlandıracak şekilde ayarlayabilirim. Google araştırdım ancak entegre edemedim.