• 13-11-2012, 22:20:46
    #1
    M2P
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba R10 Halkı,

    Sizden bana yardımcı olmanızı istiyorum büyük bir serverfiles yapacağız hatta OYUN yaratacağız ve bu projede ortak olan arkadaşlarımızın ismi filesimizde geçicektir..

    Oyun içinde GM Hesap zorlananlar için karaktere tıklandığında DC At BANLA gibi kutucuklar mevcut ( isimleri daha almanca türkçeleştirilicek )

    Başarı sistemi olucak levele göre.. ( Almancadan türkçe çevirilicek )

    Boss kesildiğinde 20 saniyelik müzik çalıcak ve karakter üstünde KURUKAFA resmi belirlenicek.

    Lolipop gibi üstteki efektler olmayacak sadece hilal yüzüğü olucak 5dakikada bir efekt parlayacak.

    Kostüm sistemleri olucak.

    Boksör kıyafetleri olucak.

    Assasin zırhları olcak tüm karakterler için.

    Yeni saçlar olucak.

    Balkabağı zırhları olucak




    Fileste pokemon efekt ve itemleri olmayacak onlar M2DEV filesinde mevcut illaki o olsun diyenler sonradan ekleyebilirler.. Yada ek ücret karşılığı ElitePVP den alıp ekleyebilirim. Buradan Safademirel ve İsmail arkadaşlarıma selam gönderiyorum..

    Files herkeze satılmayacak sadece eksenbilisim gibi keskin firmalar ve bağzı üyeler ucuz bir miktara alabilicekler bu parada birikip kesinlikle BAĞIŞLANICAKTIR!


    CryEngine 3 İçin 5 kişi bulunmadığı için o proje iptal oldu

    Yeni Maplar yapıyoruz. 3DS Max ile
  • 13-11-2012, 22:26:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    M2P adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba R10 Halkı,

    Sizden bana yardımcı olmanızı istiyorum büyük bir serverfiles yapacağız hatta OYUN yaratacağız ve bu projede ortak olan arkadaşlarımızın ismi altın harflerle kazınıcak.


    Oyunu değiştirmeyi planlıyoruz bunun için CryEngine 3 Programından yeni grafikler geliştiriliyor. ( bunun için yardım edicek 5 kişi bulunmaz ise bu iş yatabilir. )


    Boss kesildiğinde 20 saniyelik müzik çalıcak.

    Kostüm sistemleri balkabağı zırhları vesayre hepsi olucak fileste şu pokemonlar harici onlar M2DEV'e ait diye biliyorum sefa demirel ve ismail arkadaşlarıma buradan selam yolluyorum.

    Filesi satmayacağım sadece özel firmalar buna sahip olucak eksenbilişim gibi adam gibi firmalardan söz ediyorum domain regleyip ben firmayım diyenlerden değil.

    Proje için anlayanlar bana konu altından ulaşabilir.
    Cryengine işi yalan olur yapamazsınız ve yapsanız bile lisans bedeli var ama müzik vs kolay bu ara sefa değil safa

    umarım hedeflerinize ulaşırsınız
  • 13-11-2012, 22:33:34
    #3
    Cry engine lisansınız varsa ve ciddi girecekseniz. Anti cheat desteği sağlarım.
  • 14-11-2012, 13:36:09
    #4
    Üyeliği durduruldu
    M2P adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba R10 Halkı,

    Sizden bana yardımcı olmanızı istiyorum büyük bir serverfiles yapacağız hatta OYUN yaratacağız ve bu projede ortak olan arkadaşlarımızın ismi altın harflerle kazınıcak.


    Oyunu değiştirmeyi planlıyoruz bunun için CryEngine 3 Programından yeni grafikler geliştiriliyor. ( bunun için yardım edicek 5 kişi bulunmaz ise bu iş yatabilir. )


    Boss kesildiğinde 20 saniyelik müzik çalıcak.

    Kostüm sistemleri balkabağı zırhları vesayre hepsi olucak fileste şu pokemonlar harici onlar M2DEV'e ait diye biliyorum sefa demirel ve ismail arkadaşlarıma buradan selam yolluyorum.

    Filesi satmayacağım sadece özel firmalar buna sahip olucak eksenbilişim gibi adam gibi firmalardan söz ediyorum domain regleyip ben firmayım diyenlerden değil.

    Proje için anlayanlar bana konu altından ulaşabilir.
    cryengine'yi bilmiyorum ama diğer dediklerin basit şeyler bende böyle bir proje yapıyorum fakat ygs sınavına hazırlandığım için fazla uğraşamıyorum. Fikir almak isterseniz şu tarz şeyler yapmanızı öneririm:

    Oyundaki tüm mapleri silin kendiniz map yapın.
    Yeni ticaret sistemleri geliştirin
    Kendi moblarınızı npc lerinizi yapın.
    Oyunda türkçe seslendirme kullanın.
    Yeni bir kurgu bulun.

    Yapabiliyorsanız oyun karakterlerinin modellerini ve yeteneklerini(skill) değiştirin.

    Şimdiden hayırlı olması dileğiyle başarılar
  • 14-11-2012, 20:48:44
    #5
    M2P
    Üyeliği durduruldu
    thePRNCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cryengine'yi bilmiyorum ama diğer dediklerin basit şeyler bende böyle bir proje yapıyorum fakat ygs sınavına hazırlandığım için fazla uğraşamıyorum. Fikir almak isterseniz şu tarz şeyler yapmanızı öneririm:

    Oyundaki tüm mapleri silin kendiniz map yapın.
    Yeni ticaret sistemleri geliştirin
    Kendi moblarınızı npc lerinizi yapın.
    Oyunda türkçe seslendirme kullanın.
    Yeni bir kurgu bulun.

    Yapabiliyorsanız oyun karakterlerinin modellerini ve yeteneklerini(skill) değiştirin.

    Şimdiden hayırlı olması dileğiyle başarılar

    Mob npc leri yaptım mapları değiştirdim türkçe seslendirme yok benim sesim iyi değildir.. Ses değiştirme kullanabilirim.

    Karakter abartılı olur değişirsem. Özel maplar yarattım sadece ölü çöl gibi.
  • 15-11-2012, 19:29:52
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    M2P adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel maplar yarattım sadece ölü çöl gibi.
    karşıki dağlarıda sen mi yarattın
  • 15-11-2012, 19:34:17
    #7
    freemantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karşıki dağlarıda sen mi yarattın
    Biz o dağlara ooffff çektik :P
  • 15-11-2012, 20:00:27
    #8
    Ah ah nasıl gülüyorum şu konuları ve yorumları görünce bizim küçükler büyümüş ya gözlerim yaşardı :'( üstüne alınan karşılık verebilir
  • 15-11-2012, 20:23:03
    #9
    Üyeliği durduruldu
    benim anlamadığım biz nasıl bu hale geldik.. eskiden ekibimiz tam olurdu kmseye birşey yayınlamadan yapar bitirir ilan ederdik. gelipte böyle forumlarda çalışacak arkadaş aramazdık. piyasa öldüde biz gömmeyi unuttuk. başımız sağ olsun.