• 09-11-2013, 13:59:01
    #10
    paket açığıda var. porta veriyi gönderiyorsun game işliyor sana kabak gibi oyuncu bilgilerini veriyor.
  • 09-11-2013, 14:46:41
    #11
    Açık ve ücreti pm alabilirmiyim
  • 09-11-2013, 16:24:30
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Şöyle Oyunu kapatabilecek , ve silecebilecek açıklar mevcut bunları engelliyorum ve şuan açık yavaş yavaş yayılıyor .

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:18:11 -->-> Daha önceki mesaj 16:17:28 --

    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kanıtla dostum açığı
    Tabiki kanıtlayabilirim test server verebilirseniz

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:20:48 -->-> Daha önceki mesaj 16:18:11 --

    WeiShen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yeni açık dediklerinin içine lonca savaşı ile ilgili olan açık da dahil mi?
    Evet

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:24:30 -->-> Daha önceki mesaj 16:20:48 --

    Pmler gönderildi
  • 09-11-2013, 18:23:10
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Ne malum ddos atmadınız ?

    nasıl yapıyorsanız paylaşın görelim.

    İNANDIRICI GELMİYOR.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:23:10 -->-> Daha önceki mesaj 18:19:33 --

    Kanıtlamadan burda bunu şunu yaparız diye ahkem kesmeyin.
  • 09-11-2013, 18:56:33
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu açıkların hangi kodla yapıldığını alabilirmiyim bi deniyelim bakalım varmı böyle bi açık
  • 09-11-2013, 19:26:18
    #15
    Üyeliği durduruldu
    iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu açıkların hangi kodla yapıldığını alabilirmiyim bi deniyelim bakalım varmı böyle bi açık
    Olmayan bişeyi veremezler
  • 09-11-2013, 19:44:22
    #16
    birsürü açık vardır paylaşan istediği açığı yapar
  • 09-11-2013, 19:48:26
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    /War komutunun kullanımında değişiklik yaparak lonca açığını kapatabilirsiniz.
  • 09-11-2013, 20:15:39
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Tolga342 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    /War komutunun kullanımında değişiklik yaparak lonca açığını kapatabilirsiniz.
    Bu Açığı kapatmaya yetmez , komutu bulmam 2 dakikamı almaz. Ve Sorunlar çıkartır

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:15:39 -->-> Daha önceki mesaj 20:14:54 --

    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne malum ddos atmadınız ?

    nasıl yapıyorsanız paylaşın görelim.

    İNANDIRICI GELMİYOR.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:23:10 -->-> Daha önceki mesaj 18:19:33 --

    Kanıtlamadan burda bunu şunu yaparız diye ahkem kesmeyin.
    Sen hiçmi göremiyorsun ddos gelip gelmediğini ? bu kadar amatör olamazsın heralde .