/War komutunun kullanımında değişiklik yaparak lonca açığını kapatabilirsiniz.
Bu Açığı kapatmaya yetmez , komutu bulmam 2 dakikamı almaz. Ve Sorunlar çıkartır
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:15:39 -->-> Daha önceki mesaj 20:14:54 --
Ne malum ddos atmadınız ?
nasıl yapıyorsanız paylaşın görelim.
İNANDIRICI GELMİYOR.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:23:10 -->-> Daha önceki mesaj 18:19:33 --
Kanıtlamadan burda bunu şunu yaparız diye ahkem kesmeyin.
Sen hiçmi göremiyorsun ddos gelip gelmediğini ? bu kadar amatör olamazsın heralde .