Freebsd Hatası Yardım!
10
●541
- 29-06-2013, 11:35:40Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba,
Kendiniz root olarak giriş yapabiliyor musunuz sunucuya SSH ile? Görünene göre sizinde yapamıyor olmanız gerekiyor. /etc/ssh/sshd_config dosyasında Permitrootlogin, PasswordAuthentication ya da allowusers satırlarını kontrol edin. - 29-06-2013, 11:36:40Sunucuya kendim giriş yapabiliyorum hocamAndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-06-2013, 11:42:34sorunu çözdüm teşekkürler ilginiz içinAndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-06-2013, 11:53:22Üyeliği durdurulduCacık yaptınız bu katagoriyide eninde sonunda coluk cocugu doldurarak
- 29-06-2013, 11:56:54Yok hocam şifre girişi yanlışAndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle