AndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Kendiniz root olarak giriş yapabiliyor musunuz sunucuya SSH ile? Görünene göre sizinde yapamıyor olmanız gerekiyor. /etc/ssh/sshd_config dosyasında Permitrootlogin, PasswordAuthentication ya da allowusers satırlarını kontrol edin.
Sunucuya kendim giriş yapabiliyorum hocam