Merhabalar,
Değerli Metin2 server sahiplerine sormak istiyorum da; genellikle yüksek satışlı serverlarda vergi levhası,vergi verme gibi işlemler uyguluyor musunuz? Uyguluyorsanız hangi adımlardan ilerliyorsunuz?
Metin2 Item Satışları
2
●563
- 22-06-2013, 21:13:03ondan bahsediyorum zaten vergi istendiği oluyor mu ters gözükse de?iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle