Merhabalar,

Değerli Metin2 server sahiplerine sormak istiyorum da; genellikle yüksek satışlı serverlarda vergi levhası,vergi verme gibi işlemler uyguluyor musunuz? Uyguluyorsanız hangi adımlardan ilerliyorsunuz?