• 20-02-2013, 11:36:17
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yaklaşık 2 - 2,5 yıldır host işleriyle uğraşmıyordum tabi bu arada bilgileri tazelemediğim için neredeyse herşeyi unutmuşum. Böyle olunca her sorunda mecburen yardım almam gerekiyor

    Bugün serverları kurarken test amaçlı bir tane server açtım ve takım seçtikten sonra serverin restart attığını gördüm. Sorunu araştırdım ama çözüme ulaşamadım, bu konu hakkında bilgisi olan ve yardımcı olabilecek varsa sevinirim.

    Amx sürümü: 1.8.2
    Metamod: 1.20
  • 20-02-2013, 16:45:22
    #2
    Sunucuyu screen da çalıştırmışsındır büyük ihtimalle restart nedenini sunucu restart ederken görebilirsin büyük ihtimalle çakışan bişeyler yada kurarken gözünden kaçan ufak bir ayrıntı vardır.
  • 20-02-2013, 18:55:11
    #3
    Amx sürümü ile alakalı, 1.8.1 de sorun yok ama 1.8.2 de bu sorun var.
  • 21-02-2013, 07:54:35
    #4
    Modx in cstrike modülünü 1.8.1 versiyonunu yükle sorunun ortadan kalkacaktır. 1.8.2 modülünde bir uyuşmazlık var sanırım.
  • 23-02-2013, 19:09:11
    #5
    Bu unutkanlık internet işlerine fazla kapılmaktan, aynısı son 1 yıldır bendede başladı PC'ye limit koyma vakti geldi sanırım.
  • 23-02-2013, 21:11:28
    #6
    Counter-Strike'a gelen yeni güncelleme ile oyunun bazı ayarları değişti.

    Bundan sonra oyun hldsupdatetool ile kurulmayacak. SteamCMD'ye geçildi.

    HldsUpdateTool ile kurulan sunucular ise MasterRequestRestart hatası alabilir. Ama şu anda hala çalışır. İleriki zamanlarda desteği kesildiğinde SteamCMD ile güncelleme yapılması gerekiyor.

    MetaMod 1.20 ve AmxModX 1.8.2 ise SteamCMD ile güncellenen/kurulan sunucular içindir. Dolayısıyla hldsupdatetool ile kurulan bir sunucuda hata veriyor.

    Sunucunuzu hldsupdatetool ile kurduysanız MetaMod 1.19 ve AmxModx 1.8.1 kullanmanız gerekiyor.
  • 24-02-2013, 10:48:23
    #7
    çözüm olarak steamcmd yazıyor zaten internette ama emin olmadan kurmak istemedim, server kurulumlarını şu şekilde yapıyorum;

    wget http://www.cstrike-planet.com/dls/steam

    ./steam -command update -game cstrike -dir .
  • 25-02-2013, 12:17:11
    #8
    cskonsol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Counter-Strike'a gelen yeni güncelleme ile oyunun bazı ayarları değişti.

    Bundan sonra oyun hldsupdatetool ile kurulmayacak. SteamCMD'ye geçildi.

    HldsUpdateTool ile kurulan sunucular ise MasterRequestRestart hatası alabilir. Ama şu anda hala çalışır. İleriki zamanlarda desteği kesildiğinde SteamCMD ile güncelleme yapılması gerekiyor.

    MetaMod 1.20 ve AmxModX 1.8.2 ise SteamCMD ile güncellenen/kurulan sunucular içindir. Dolayısıyla hldsupdatetool ile kurulan bir sunucuda hata veriyor.

    Sunucunuzu hldsupdatetool ile kurduysanız MetaMod 1.19 ve AmxModx 1.8.1 kullanmanız gerekiyor.
    doğru diyorsun ama STEAMCMD ile kurulum yaptığında da dproto yu kullanamıyacaksın hoş kullanılmamasıda şahsen çok daha iyi olacak orjinal oyunun geleceği için

    2 yol var steamcmd yi kullanıp full orjinal diyeceksiniz yada amxmodx in cstrike modülünü eski kullanacaksın...
  • 28-02-2013, 18:45:15
    #9
    OANetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğru diyorsun ama STEAMCMD ile kurulum yaptığında da dproto yu kullanamıyacaksın hoş kullanılmamasıda şahsen çok daha iyi olacak orjinal oyunun geleceği için

    2 yol var steamcmd yi kullanıp full orjinal diyeceksiniz yada amxmodx in cstrike modülünü eski kullanacaksın...
    STEAMCMD hiç kullanmadığım için soruyorum, STEAMCMD ile kurduğumuz sunuculara Non Steam girişleri yapılmıyor mu?