doğru diyorsun ama STEAMCMD ile kurulum yaptığında da dproto yu kullanamıyacaksın hoş kullanılmamasıda şahsen çok daha iyi olacak orjinal oyunun geleceği için
2 yol var steamcmd yi kullanıp full orjinal diyeceksiniz yada amxmodx in cstrike modülünü eski kullanacaksın...
STEAMCMD hiç kullanmadığım için soruyorum, STEAMCMD ile kurduğumuz sunuculara Non Steam girişleri yapılmıyor mu?