• 14-12-2007, 13:28:23
    #19
    Sahra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banamı denk geldi bilmiyorum;
    -bilgisayarı yavaşlattı kurunca (ram işlemci vs. iyi)
    -windows kullanıcı hesabı açtı asp.net diye
    bende sildim
    Oyun çıkmadan, ne kadar yüksek bir donanım istediği zaten hemen her tarafta konuşuluyordu. Günümüzdeki orta halli bir çok sistem yetersiz kalıyor, "iyi" sistemler bile ancak düşük seviyede oynayabiliyor. Çok iyi bir sisteminiz varsa çok nadir de olsa ufak tefek takılmalar haricinde oyunu akıcı bir şekilde oynayabiliyorsunuz. Konuyla ilgili sitelerdeki başlıkları takip ederseniz, sistemi kasmasıyla ilgili durum hakkında daha fazla bilgi sahibi olabilirsiniz.
  • 14-12-2007, 13:32:57
    #20
    1 yıl önce aldım pcyi kaldırmaz bu oyunu
  • 14-12-2007, 13:34:48
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Yok arkadaşlar donanım vs. eski değil.oyunu oynadım ama dediğim gibi sanki hatalı oyun. neden windows kullanıcı hesabı açtığınıda çözemedim. (korsan olduğundan galiba )
  • 14-12-2007, 14:32:43
    #22
    Üyeliği durduruldu
    bunun için kardeşime 1 gb ram 512 mb ekran kartı aldım hevesliydi
    bitirdi bende oynucam bir ara inş. izliyodum sövüyor falan fantastic ti mesala oyunda bizi öldürünce bizim verdiğimiz tepkileri bazen daha çoğunu nomad veriyor
    çok büyük bir gelişme bizim için sitenizin bir ksımını çalınca söve söve bir hal oluyporsunuz o ea da ki onca çalışanın emeği geçen oyunları yıllardır malum yoldan elde ettik , bahanemiz vardı çok pahal ! ama fiyat ucuzladı türkçe geldi artık orjinal oyun alınabilecek duruma geldi
    güzel gelişme tr için
  • 14-12-2007, 15:28:00
    #23
    oyunla sorun yaşayanlara söylüyorum oyunda hiçbir sorun yok

    rahat oynamak için bi 8800 ile core2duo yanında 2 gb ram şart.
  • 14-12-2007, 17:21:24
    #24
    saho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun için kardeşime 1 gb ram 512 mb ekran kartı aldım hevesliydi

    Buradaki sihirli kelimeyi çogu arkadaş göremiyor.
    Bir ekran kartının kalitesini üzerindeki ram belirlemez.
    512mb ram ama 128bit veri yoluna sahip ekran kartından pek bir performans elde edemezsin.

    256mb ram 256bit veri yolu renk derinliğine sahip ekran kartı alman çok daha iyidir.

    Bir ekran kartında bakacağın ilk şey veriyolu bit olarak kaçtır.
  • 14-12-2007, 18:25:34
    #25
    Üyeliği durduruldu
    aynen radminovski
    ona baktım zaten daha önce 256 ati almıştım yanlış hatırlamıyorsam 64 bit idi 128 nvida fx5200 ona 5200 basıyordu
    1 kez tecrübelenmiştim(kazıklanmıştım) o yüzden bu sefer 256 bit olanı aldım
    güzel oynuyor yaratıklar vardı onlar 1 yerde çoklu gelmişti orada biraz kasıldı başkada sorun yok
  • 14-12-2007, 18:28:26
    #26
    • 2 Gb Ram
    • C2d 2 x 2,13 işlemci
    • 8800 GTS 320 Mb
    Full grafik oynarım sanırım ?
  • 14-12-2007, 18:35:05
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benim pc kaldırmaz bunu ama gitiiğim cafelerdekei pcler canavar gibi onlarda deneyecem..lütfen bu konuda hassa olalaım..49 ytl çok birşey değil alalım..