banamı denk geldi bilmiyorum;
-bilgisayarı yavaşlattı kurunca (ram işlemci vs. iyi)
-windows kullanıcı hesabı açtı asp.net diye
bende sildim
Oyun çıkmadan, ne kadar yüksek bir donanım istediği zaten hemen her tarafta konuşuluyordu. Günümüzdeki orta halli bir çok sistem yetersiz kalıyor, "iyi" sistemler bile ancak düşük seviyede oynayabiliyor. Çok iyi bir sisteminiz varsa çok nadir de olsa ufak tefek takılmalar haricinde oyunu akıcı bir şekilde oynayabiliyorsunuz. Konuyla ilgili sitelerdeki başlıkları takip ederseniz, sistemi kasmasıyla ilgili durum hakkında daha fazla bilgi sahibi olabilirsiniz.