• 24-01-2013, 21:29:38
    #1
    Öncelikle Merhaba ;

    20 TL'den Başlayan Fiyatlarla karşınızdayız

    Oyun Sunucusu Satın Aldınız Ve Destek Alamıyor musunuz ? Aradığınızda Ulaşamıyor musunuz ? Başlarından mı Kovuyorlar ?
    Artık Bunlara SON

    BlazerGaming.Com Olarak Genç ve Dinamik Ekibimiz ve En iyi Performansı Veren Cihazlarımızla 7/24 Kesintisiz Oyun Zevkini Bizimle Yaşayın..

    Server Alan Müsterilerimize Ayrıca "csxx.BlazerGaming.Com" Subdomain Hediyemiz.

    Kalite İcin
    BlazerGaming.Com


    Counter Strike 1.6 Pro Paket

    - Sxe / UCP / VAC / CSF Antihile(%50 Wallhack Engeller) Sistemleri
    - Panelden özel model yükleme özelliği
    - Küfür ve spam engelleme
    - IP reklam engelleme sistemi
    - Özelleştirilmiş wallhack koruması
    - Oyun içi reklamlar ( otomatik tsay )
    - Otomatik say reklamları
    - Çatışma esnasında özel yazı ve sesler
    - BlazerGaming.Com Kalitesi - Güçlü Altyapı - Ultra Gelişmiş Panel
    * 20+2 : 15 /// 30+2 : 20
    *NOT : Sunucumuz Yeni Acıldıgı İcin 20+2 Full Mod Server = 20 Lira 30+2 = 25 Lira'dır.
    BlazerGaming.Com





    Satış Msnleri
    server@blazergaming.com

    Genel Destek Msnleri
    Server@blazergaming.com


    GENEL ÇALIŞMA SAATLERİMİZ

    Hatfa İçi : 13 : 00 - 23: 00
    Cumartesi : 12 : 00 - 24 : 00
    Pazar : Resmi Tatil.
  • 24-01-2013, 21:44:39
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yigitcandik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Counter Strike 1.6 Pro Paket

    - Sxe / UCP / VAC / CSF Antihile(%50 Wallhack Engeller) Sistemleri
    - Panelden özel model yükleme özelliği
    - Küfür ve spam engelleme
    - IP reklam engelleme sistemi
    - Özelleştirilmiş wallhack koruması
    - Oyun içi reklamlar ( otomatik tsay )
    - Otomatik say reklamları
    - Çatışma esnasında özel yazı ve sesler


    sizi sövsekmi sevsekmi artık karar veremedik. Madem bi halt yapmaya kalkışıyorsunuz 100 kere dedik çalmadan çırpmadan yapın diye.Daha dakka bir gol bir başkalarının sitelerine yazdığı şeyleri değiştirme zahmetinde bulundmadan aynen yazmışsınız . Yazık size ve sizden server alanlara ...
  • 24-01-2013, 23:51:01
    #3
    Zendorx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizi sövsekmi sevsekmi artık karar veremedik. Madem bi halt yapmaya kalkışıyorsunuz 100 kere dedik çalmadan çırpmadan yapın diye.Daha dakka bir gol bir başkalarının sitelerine yazdığı şeyleri değiştirme zahmetinde bulundmadan aynen yazmışsınız . Yazık size ve sizden server alanlara ...
    Onur bey idi sanırım. Veya Soysal bey,
    Toplu ip kiralayan ve yeni açılan ve 2. ay akibeti ne olacağı bilinmeyen kişilerin hepsi sizce böyle yapmamaktadır? Bence söz bile söylenmez. Piyasanın üstadları kendilerini biliyor; taklitler gerçekleri yansıtır tarzında bir söz vardır. Ek olarak; server alan var mıdır acaba o da muammadır.

    -Arkadaşım öneri kabul ediyorsanız; Sitenizi güzel bir şekilde tasarlatın, toplu ip'den vazgeçin. Kopya yazı, kopya içerik ile bir yerlere gelme çabasında olmayın. Yenilikçi olun sektöre girecekseniz tam girin. Her şeyi sıfırdan başlayın veya geliştirerek başlayın. Ama bir şeyler katın; çorbayı el ile içmeyin, çorbayı kaşık bularak için... Anladıysanız ne mutlu bu sektör de olan kişilere, ne mutlu bana, bizlere, sizlere...
  • 25-01-2013, 09:06:32
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    7 sunucu mu var?
  • 25-01-2013, 10:54:58
    #5
    bu saatten sonra 1.6 piyasasına girişiniz zor olur bence source yada global offensive yönelmenizi öneririm
  • 25-01-2013, 20:44:49
    #6
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onur bey idi sanırım. Veya Soysal bey,
    Toplu ip kiralayan ve yeni açılan ve 2. ay akibeti ne olacağı bilinmeyen kişilerin hepsi sizce böyle yapmamaktadır? Bence söz bile söylenmez. Piyasanın üstadları kendilerini biliyor; taklitler gerçekleri yansıtır tarzında bir söz vardır. Ek olarak; server alan var mıdır acaba o da muammadır.

    -Arkadaşım öneri kabul ediyorsanız; Sitenizi güzel bir şekilde tasarlatın, toplu ip'den vazgeçin. Kopya yazı, kopya içerik ile bir yerlere gelme çabasında olmayın. Yenilikçi olun sektöre girecekseniz tam girin. Her şeyi sıfırdan başlayın veya geliştirerek başlayın. Ama bir şeyler katın; çorbayı el ile içmeyin, çorbayı kaşık bularak için... Anladıysanız ne mutlu bu sektör de olan kişilere, ne mutlu bana, bizlere, sizlere...
    ben onur, üstad. Fala diyecek bişeyim yok malum bu forumda insanların aydınlatınca ban yiyorsun ama insan sitesindeki şeylerin birebir kopyalanmasına dayanamıyor...Hayırlısı artık arkadaşın yolu açık bahtı dertsiz olsun.
  • 25-01-2013, 22:01:52
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    Ys belge numaranızı yazar mısınız?
  • 25-01-2013, 22:32:18
    #8
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ys belge numaranızı yazar mısınız?
    ys belgesinden önce bence vergi numarasını sormak lazım arkadaşlara...
  • 25-01-2013, 23:13:59
    #9
    sunucuoptimizasyon.com
    Ortağınız kimdir? Ortak olduğunuz firma adresi nedir? Ys belgesine sahip firmanın sitesinde verdiğiniz site adresiyle bilgi var mıdır?